Jouw one-stop-shop voor wassen, drogen, strijken en afwerken

LDL Laundry is jouw one-stop-shop voor de beste industriële wasmachines, industriële droogkasten, strijk- en afwerkapparatuur. We zijn adviseur, aanbieder en serviceprovider. Sinds 1972 bieden we bij LDL Laundry totaaloplossingen aan: van advies en studie tot en met de installatie en service achteraf. Ons doel? Jouw dagelijkse was-, droog- en strijktaken lichter maken.

Expert in wassen, drogen, strijken en afwerken sinds 1972 Onze ervaring begint te tellen in 1972. De som van die aantal jaren actief in de business en de jaren ervaring van al onze mensen samen zorgt ervoor dat we expert zijn in professionele was-, droog- en strijkoplossingen. Bovendien kunnen we rekenen op de kennis van onze vaste fabrikanten.

Eindeloos assortiment aan wasmachines, droogkasten en strijkapparatuur Je mag er zeker van zijn dat we elk toestel, elke sector en elke toepassing door en door kennen én begrijpen. We weten wat jij nodig hebt en kunnen je daarom steevast de juiste wasmachine(s), droogkast(en) en strijkmachine(s) aanbieden uit ons breed gamma. Reken altijd op een snelle levering uit onze grote voorraad.

Het beste merkonafhankelijk advies Bij LDL Laundry ben je niet gebonden aan één merk of toestel. Uiteraard bieden we verschillende merken aan, maar voor ons staan die merknamen niet voorop. Het allerbelangrijkste is dat de was-, droog- en strijktoestellen voldoen aan jouw noden. We denken met jou mee over wat voor jou de beste optie is. We stellen geen merken voor, maar wel het beste product voor wassen, drogen en strijken.

Wij maken jouw werk lichter Ergonomie betekent voor elk marktsegment iets anders, maar voor ons komt het overal op hetzelfde neer: een zo groot mogelijk gebruiksgemak. Bij LDL Laundry gaan we voor de weg met de minste weerstand. Met onze professionele totaaloplossingen van industriële wasserijapparatuur vergemakkelijken we het dagelijkse werk van de eindgebruiker. We bekijken de juiste hoogte van de machine en de plaats waar ze idealiter komt te staan om het jou zo veilig en gemakkelijk mogelijk te maken en het was-, droog- en strijkproces extra vlot te laten verlopen. Ons doel is om jouw werk altijd lichter te maken.

Boek de LDL wasaudit Onze wasaudit is het begin van alles. Dankzij deze praktische analyse van jouw was-, droog- en strijknoden komen we tot de beste totaaloplossing. We gaan na waarvoor je de machine nodig hebt, hoeveel keer je wast, droogt of strijkt, welk soort linnen je gebruikt … We leren met andere woorden eerst jou en jouw bedrijf kennen, om op basis daarvan jou de juiste machines voor te stellen.

Was je veel, maar heb je nog geen professionele wasmachine? Hoog tijd om onze wasaudit te boeken!

Jouw one-stop-shop voor wassen, drogen, strijken en afwerken